Parduoda pigiau: tarpušventis - nemokamas skelbimas


tarpušventis

Skelbimo kategorija: Skundai
Kaina: Sutartinė €
Miestas:
Pardavėjas:
Telefonas:
El. paštas:

Skelbimo aprašymas

Šiandient.y.2010.12.30 nutariau pirkti žaisliukų egluteines daugelyje parduotuvių 50% nuolaidos. Būdama OZEužsukau į naują parduotuvę LE CHEF.Gražus interjerasįdomios prekėsmalonios pardavėjos.Mums bekalbant su pardavėjapasakiaukad kitose parduotuvėse panašios vyno taurės kainuoja apie 20 lto šios 42 lt. Pardavėja sako:jau ne vienas pirkėjas taip sakė.Staiga prieina šios ir parduotuvės EGOISTAS savininkas Edmundas Tamulis.Su kylančiu įniršiu pasakokad tai ne iš Kinijos taurėsmat tų net krašteliai nelygūso šių visai kita kokybė.Sakau:suprantu.Pardavėjašvelnindama situacijąpasakoja apie dekupažuotą dėžutę.Ristele po parduotuvę bėgiojantis savininkas neleidžia net pažiūrėti prekiųvis kreipia dėmesį į save:Aš buvau parodose;man patinka šitas;o šitas nepatinka.Bandau apžiūrėti eglutės žaisliukus.Jų kaina apie 40 lt.Ir 40%nuolaida.Sakau:jei būtų 50%nuolaidapirkčiau tris.TO JAU BUVO PERDAUG.Jis ėmė rėktikad jau yra 40%nuolaidagal už dyką atiduoti?Sakau:kitose parduotuvėse galima derėtis.Jis rėkia:Geraigeraiimkit su 70% nuolaida.Tada aš pradėjau išeidinėti iš parduotuvės.Jis mane vytis laiptinėje.Rėkia:Ar jums negėda?Ubagė?(nužiūri nuo galvos iki kojų)Nepanaši.Aš paspartinau žingsnįbet Tamulis iš kito šono pribėgo ir vėl šaukė :Ar negėda?ŠŪDVEŽĖ.Aš geriau išmesiu tuos žaislusnegu tau parduosiu.Tokių žodžių junginių nesu įvaldžiusitai paklausiau: kodėl jūs toks piktas? Sakėkad nepiktas ir dar vis rėkė nurisnodamas.Jaučiuosi kaip apspjaudyta.(Apskritai negaliu suprastikad ŠITAIP galima kalbėti). Man svarbu pirkinio kainanors kartais dėl kokybės tenka nusižengti savo principams...Nusipirkau žaisliukų ORNAMENTUM ten kainos ir be nuolaidų iki 20 lt.Čia panašios Prancūzijoje LA ROCHERE gamintos vyno taurės kainuoja 24 lt.Ir niekas neišplūsta. ALMI DECOR pirkau žaisliukus po kelis litus-iš naujausios kolekcijos. Netinka Edmundui Tamuliui bendrauti su klientais.Suprantukaip sunku su juo dirbti samdytiems žmonėms... Kaltininkas: egoistas Vardas: Irena Miestas: Vilnius
,106,skundai,skundai,106,http://skundai.net/paslaugos/497-extremecity-skrydis-parasparniu-is-gera... skrydis parasparniu iš Geradovana - atviroji vagystė,70,Beveik prieš metus laiko gavau dovaną gimtadienio proga - dovanų kortelę skrydžiui parasparniu. Kortelėje susiradęs kontaktus paskambinau užsiregistruoti šiai pramogai. Extremecity atstovas Tomas paaiškino kad skrydžiui būtina užsiregistruoti jų tinklapyje www.extremecity.lt o po to pasirinktą dieną pasirinktu laiku atvykti skrydžiui. Na atsidaręs puslapyje radau poros dienų planuojamus skrydžius tačiau prie visų buvo raudonas užrašas šis laikas jau rezervuotas. Na galvoju prieš akis visa vasara tačiau... kitą dieną vėl nauji skrydžiai ir vėl visi rezervuoti toliau porą dienų pasirodo kiti užrašai - kad netinkamos oro sąlygos todėl skrydžių nebus. Na galvoju jei čia keletą dienų skrydžių nebus o po to iškart deda dviem dienom rezervaciją tai atsikėlęs anksti ryte tikrai ramiai užsiregistruosiu kada man bus patogu. Na bet viskas daug sudėtingiau nei man atrodė - anksti ryte vėl visų dienų skrydžiai buvo šis laikas jau rezervuotas. Ir taip visą mielą vasarą... Paskambinau Tomui iš ExtremeCity paaiškinau esmę kad aš nekaltas kad man padovanojo dovaną pasakiau kad suprantu jog jiems pinigai jau yra sumokėti todėl jiems nebėra tikslo priimti mane - geriau per tą laiką praskaidinti atvažiavusį už grynus bet sakau senai norėjau paskraidyti ir negi man dabar tą kuponą Geros Dovanos naudoti vietoj pakėkliuko alui. Tomas man labai maloniai paaiškino kad dabar vasarą labai daug norinčių todėl sako bandyk rudenį kai mažiau žmonių tačiau rudenį esmė ta pati - viskas rezervuota o po to ilgam artimiausiu metu skrydžiai neplanuojami. Taip iki pavasario kai vėl atsirado skrydžiai ir vėl iškart šis laikas jau rezervuotas. Esmė tame kad dar ir iki paslaugos teikimo vietos nemažas gabalas kelio todėl važiuoti aklai tikintis paskraidyti kai aiškiai parodomas Extremecity požiūris į norinčius atsiimti dovaną reiškia važiavimą pasibarti ir nieko daugiau. Dovana galioja metus laiko aišku turėčiau čekį galėčiau kreiptis į vartotojų teises bet ne visi dovanojantys dovaną prie jos prisega čekį...tuo ir naudojasi tokie sukčiai. Esmė - visi dovanų kuponai mano nuomone iškart gali būti išmesti vos išėjus svečiams. Jei gavote kartu čekį galit iškart drąsiai eiti i vartotojų teises pinigų atsiimti... Ir draugams dovanojusiems dovaną nelabai yra ką atsakyti kai klausia: na kaip skrydis? ... Kaltininkas: Extremecity Gera dovana Vardas: Airidas Miestas: Klaipėda Gairės: Extremecity Gera dovana
,107,skundai,skundai,107,http://skundai.net/paslaugos/160-aistringascom.html,Aistringas.com,70,Sv... mes buvome užsakę striptizo šokėją. Per telefoną sutarėme jog programa truks 50 min. bei kaina 250 Lt. Bet programa tebuvo 20 min. ir be to dar pareikalavo 300 Lt.Kai bandėme telefonu kalbėtis su vadybininku jis pasakė jei norime daugiau turime dar primokėti tuomet tik jisai sušoks daugiau. Tad nepasikliaukite susitarimais telefonu. Kiek girdėjome šis AISTRINGAS.COM vadybininkas ne pirma kart apgauna žmones. Kaltininkas: vadybininkas Vardas: ilena Miestas: Marijampole
,108,skundai,skundai,108,http://skundai.net/aptarnavimas/290-xpack.html,Xpack,70,Viena diena nusprendziau ir as isbandyti siuos siuntu gabenimo naujokus tad noreciau pasidalinti savo patirtim su sia daug zadancia imone. Problemos prasidejo dar pries paduodant siuntini - vairuotojas primygtinai reikalavo atvaziuoti i kita Kauno puse mat jam nepatogu ir laiko maza vaziuoti iki mano namu. Po keleto skambuciu ir diskusiju siaip ne taip susitarem. Atvaziavo. Atvaziavo kazkoks bernas su audi a4. Cia as is xpack - puikus prisistatymas galingos imones atstovui. Siuntinukas nedidelis sutarta minimali kaina 10 euru. Apie pervezimo dokumentus kvita ar kazka pan. net nebuvo uzsiminta. Po 7 dienu sulaukiau skambucio Dubline. Prisistate vyriskis turiu jums siunta ir pareiske kad tam tikru metu bus prie Rasputin parduotuves. As pasipiktinau kad reklamoje skelbiama paslauga nuo duru iki duru o vairuotojas pareiske mes i namus neveziojam. Tuomet vairuotojas pasake neva jis neturi mano adreso. Visiskas absurdas! Kaip galima vezti siunta nezinant gavejo adreso?? Pasiuliau sms zinute atsiusti savo adresa nesileisdamas i jokius kompromisus. Po 4 valandu sulaukiau skambucio. Pasirodo jo navigacija neranda mano namu.. Teko paaiskinti kaip mane surasti (gyvenu netoli Dublino centro) ir klausytis vairuotojo necenzuriniu zodziu apie automobiliu spustis. Atvaziavo. Atvaziavo Renault Cenic (vis dar kalbam apie ta pacia galinga imone). Piktasis vairuotojas net nesiteike islipti is automobilio. 20 euru - pareikalavo jis. Man nustebus ir paklausus kodel kaina padvigubejo gavau atsakyma kiekvienos durys - 5 eurai. Kodel nebuvo perspeta apie papildomus mokescius paimant siuntini? Kupinas pykcio ir nusivylimo atsiemiau siuntini. Kas juokingiausia kad ant mano siuntinio uzrasytas pilnas mano adresas.. Apie pervezimo dokumentus velgi nei zodzio. Profesine darbuotoju kompetensija? Prisiderinimas prie jusu noru - visada rasim aukso viduri? Kaina atitinkanti jusu norus ir musu galimybes? Pazadu tesejimas? Isipareigojimas pagal uzsakyma atvykti i jusu nurodyta vieta? Melynas autobusiukas - veza greitai ir patikimai? Visu siu punktu kuriuos taip didziai reklamuojate as pasigedau. Tikiuosi paslaptingasis melynas autobusiukas kitus klientus nudziugins labiau nei mane. Beje imoniu registre man niekaip nepavyko rasti jusu pasaptingos imones. Kaltininkas: Xpack Vardas: Darius Miestas: Dublinas
,109,skundai,skundai,109,http://skundai.net/aptarnavimas/237-vilniaus-miesto-susisiekimo-paslaugo... miesto susisiekimo paslaugos,70,Rašau Jums norėdamas informuoti apie nepagarbų autobuso vairuotojos elgesį. Indicidentas įvyko 2009 m. sausio 6 d. maždaug 23.30 val. kai autobusas pažymėtas „iki parko“ sustojo Papilėnų st. (Pilaitėje). Mes laukėme 75 maršruto autobuso nes planavome važiuoti iki Lūžių st. Man su drauge įlipus į autobusą pasiteirauti į kokį parką autobusas važiuoja vairuotoja tuomet kalbėjo mobiliuoju telefonu bei bendravo su vairuotojo kabinoje stovičiu vyriškiu. Deja pirmo paklausimo metu autobuso vairuotoja net nesureagavo nes bendravo mob. telefonu. Paklausus antrą kartą vairuotoja tik mosavo rankomis ir tikrąja ta žodžio prasme šaukė (jautėsi rusiškas akcentas) maždaug taip: „kokį blet parką?! Kokį blet dar parka?! Yra tik vienas parkas – Žirmūnuose!”. Man paklausus dar kartą ar autobusas važiuoja pro antrąjį troleibusų parką? – vairuotoja nebeatsakė nieko nes bendravo su vairuotojo kabinoje įsitaisiusiu vyriškiu. Aš su drauge taip gerai nepažįstu Vilniaus kad galėčiau žinoti kiek Vilniuje yra „parkų“ ir kokių „parkų“. Norėjau tik sužinoti ar autobusas važiuoja į parką 75 maršrutu tačiau dėl vairuotojos akiplėšiško elgesio ir ignoravimo negalėjau to sužinoti. Maža to buvau apkeiksnotais nešvankiais rusiškais keiksmažodžiais. Važiuojant autobusu pastebėjome jog autobusas važiuoja pro Kaukaro stotelę bet paprašius vairuotojos išleisti šioje stotelėje jį dar labiau įniršo ir rėkė kad nesustos nes tai nes jos stotelė. Rekė ant mūsų: „debilkos blet! Idiotai blet!” Be to Kaukaro stotelėje norėjo išlipti ir dar viena keleivė tačiau vairuotoja keiksnodamąsi visus mus išleido tik Spaudos rūmų stotelėje. Deja nei ant vairuotojo kabinos nei kitur autobuse neaptikau informacijos apie pačią vairuotoją – nei pavardės bent jau vardo licensijos numerio ar kt. Vienintelis bet turbūt tik autobuso numerį identifikuojantis ženklas buvo – numeris (543). Pačią autobuso vairuotoją šiuo atveju galiu tik apibūdinti. Tai (nedidelio ūgio maždaug 45-60 metų moteris vilkėjo kailinę-žieminę kepurę) Tiek to grįžome pėsčiomis. Nors lauke buvo kone 20 laipsnių šalčio tačiau dėl vairuotojos nenoro padėti bet dar ir iškentę jos nepasitenkinimą turėjome pėsčiomis grįžti iki Taikos g. Tačiau norėjau paklausti Jūsų kodėl turiu kęsti tokį nepagarbų autobuso vairuotojos elgesį? Kodėl turiu jaustis kaltas dėl to kad paklausiau autobuso vairuotojos kokiu maršrutu važiuoja (nes nurodymas „iki parko“ nesuteikia jokios informacijos iki kokio „parko“ ir kur tas „parkas“)? Ar aš mano draugė ar bet koks kitas keleivis kaip vartotojai neturime teisės paklausti jokios informacijos tiesiogiai susijusios su teikiama paslauga? Ar Jūs paslaugos teikėjai neturėtumėte suteikti šios infomacijos kad vartotojas nebūtų klaidinimas? Prašau rimtai išnagrinėti šį skundą ir atsakymą pageidauju gauti raštu. Priešingu atveju būsių priverstas kreiptis į vartotojų teises ginančias institucijas ar imtis kitų legalių veiksmų. Kaltininkas: Autobuso vairuotoja Vardas: Nerijus Miestas: Vilnius
,110,skundai,skundai,110,http://skundai.net/paslaugos/544-nesuprantama-viesojo-transporto-sistema... viešojo transporto sistema,70,Vilniaus viešasis transportas nejaučia jokios atsakomybės prieš savo keleivius bent jau tokį įspūdį paliko transportą vairuojantys vairuotojai. Vakar turėjau labai nemalonų įvykį. Kadangi dar neturiu teisės vairuoti tenka naudotis viešuoju transportu. 13.03 turėjo būti 20 autobusas Lazdynų stotelėje. Autobusui kažkas nutiko bet vairuotojas negerbdamas keleivių nesugebėjo žmoniškai paaiškinti kas per problema. Kitas autobusas turėjęs važiuoti 13.42 atvažiavo gal dešimt minučių anksčiau bet ir tas neskubėjo vežti keleivių. Pakalbėjo su sugedusio autobuso vairuotoju centus paskaičiavo ir išvažiavo dar 4 minutėm vėliau. Per kamščius prie Gariūnų laiku nespėjau į vairavimo egzaminą Regitroje ir dabar galėsiu egzaminą laikyti tik po mėnesio. Žinoma kaltų nėra niekam neįdomu kad sugedo autobusas ar kamštis tiesiog neatvykau ir viskas. Per kažkieno aplaidumą turiu atsakyt savo kailiu. Kas čia per sistema mūsų valstybėj kad jei sugedo autobusas niekas neskuba atsiųst kito visiems nusispjaut į vėluojančius žmones o kainą už transportą lupa gerą. Negana to grįžinėjant iš Regitros įsėdus vėl į 20 autobusą vairuotojas nesiorientavo kur važiuoti. Klausinėjo keleivio ar sukti ar tiesiai važiuoti...Nusivyliau Vilniaus viešuoju transportu. Kaltininkas: SĮ Susisiekimo paslaugos Vardas: Simona Miestas: Vilnius Gairės: Vilniaus viešasis transportas
,111,skundai,skundai,111,http://skundai.net/paslaugos/83-autobuso-keleiviams-vairuotojo-akibrokst... keleiviams - vairuotojo akibrokštas,70,Kaip vieną aktualiausių mieste vilniečiai ir miesto svečiai įvardina vietinio susisiekimo problemą - automobilių vairuotojai net ir vasarą priversti stovėti nesibaigiančiose grūstyse o patrauklaus daugumai miestiečių viešojo transporto dar neturime. Vis dėlto lieka ir kelios alternatyvos kurių bene pagrindinė - dviratis. Sostinės vadovybė įrenginėja dviračių takus prabyla apie galimybę dviračius nuomoti be to - kiekvieną mėnesio penktadienį šiltu metų laikų dviratininkai renkasi į Kritinę masę kurioje teigia: mes netrukdome eismui - mes esame eismas! Kritinės masės judėjimui netrukdo ir Vilniaus vadovybė - jos dviratininkų koloną lydi policija be to tarp šios savaeigės priemonės megėjų galima sutikti ir vieną kitą politiką. Šių minčių paskatintas anądien nusipirkau dviratį ir įsiliejau į naudojančių šią susisiekimo priemonę gretas. Priešingai daugumos įsitikinimui nemanau jog Vilnius labai prastas miestas važinėjimui dviračiais - yra šiektiek dviračių takų daugumai maršrutų yra asfaltuota arba plytelių danga. Žinoma chamiškų vairuotojų vis dar pasitaiko (ir nemažai). Tačiau šiandien (sekmadienį Rugpjūčio 10 dieną) patyriau tokį akibrokštą kokio tikiu daugelis net negalėtų įsivaizduoti. Taigi 19:00 valandą įlipu su savo dviračiu į antrojo maršruto autobusą Lukiškių aikštės stotelėje (autobuso garažo numeris 500 valstybinis numeris BOF 554) mat kilti į Tauro kalną patogiau viešuoju transportu nei minti pedalus. Vairuotojas man dar nespėjus iki galo įlipti uždarinėja duris ir vos neprispaudžia galinio rato. Tuo metu nusistebėjau jog žmogus vežantis keleivius prastai mato ir nepastebi manęs lipančio su dviračiu. Man įlipus vairuotojas pareiškia apie tai jog privalau išlipti su dviračiu. Keista - žemagrindžiai autobusai būtent ir pritaikyti vežti žmones su vaiko vėžimėliais dviračiais ar neįgaliųjų vėžimėliais. Jausdamasis diskriminuojamas ir visiškai teisus nesutinku su vairuotojo pasiūlymu juo labiau jog autobuse toli-gražu nėra jokios grūsties yra pakankamai vietos ir man su dviračiu aš nieko nekliudau ir netrukdau bei neliečiu. Vis dėlto pagyvenęs ir rišliai nekalbantis vairuotojas atsisako pajudėti iš vietos ir tuo kelia keleivių pasipiktinimą - apie 30 žmonių buvusių autobuse solidariai palaiko mane suprasdami situacijos absurdiškumą ir ragindami vairuotoją greičiau judėti iš vietos. Nėra nei vieno žmogaus palaikančio vairuotoją todėl jaučiu žmonių moralinę paramą ir džiaugiuosi jog žmonės elgiasi nuosekliai bei supranta kad dviratininkas autobuse niekam grėsmės nekelia o vairuotojo savivalė ir tvarkaraščio nesilaikymas jau erzina. Žmonės vėluoja į darbus kažkas vėluoja į lėktuvą (antrasis autobuso maršrutas driekiasi nuo Šeškinės mikrorajono iki oro uosto Kirtimuose) o šurmulys autobuso salone nenumaldmai kyla - ir vis dėlto vairuotojas jaučiasi visiškai teisus nesilaikydamas 2005 m. lapkričio 23 dieną Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimu Nr. 1-967 priimtų važiavimo maršrutiniais autobusais ir troleibusais taisyklių (http://www.vilniustransport.lt/lt/pages/view/?id=50) kurios teigia jog keleiviui leidžiama vežtis bagažą. Be to jos teigia ir tai jog vairuotojai turi būti rūpestingi atidūs ir paslaugūs laikytis grafiko. Tose pačiose taisyklėse numatyta jog vairuotojų apranga privalo būti tvarkinga ir švari. Deja vairuotojas atrodė panašus į valkatą jam pynėsi liežuvis ir kalbėjo jis nerišliai jokio atidumo ir paslaugumo iš jo neslido ir svarbiausia jis visiškai nusispjovė į grafiką. Dėl to nuostolius patyrė ne tik autobuso keleiviai tačiau ir žmonės tuo metu belaukiantys 2-ojo maršruto autobuso stotelėse iki pat oro uosto. Matydamas patinės situacijos beviltiškumą pareikalavau autobuso vairuotojo pateikti savo tarnybinį (darbo) pažymėjimą - jo jis nepateikė net kelis kartus paragintas nors kiekviename troleibuse galima matyti darbuotojų pažymėjimus su vairuotojų nuotrauka. Iškviečiau policijos ekipažą mat kilo abejonių ar vairuotojas tinkamai orientuojasi bei ar nėra apsvaigęs. Netrukus automobiliu Škoda atriedėjo ekipažas (valstybinis numeris UVZ 629) kuriam atstovavo vyr.patrulis Mačerskis. Šis priėmė iš manęs pareiškimą bei iškvietė kolegas patikrinusius ar vairuotojas nėra apsvaigęs nuo alkoholio. Alkotesteris parodė 000 promilės tad lieka dvi versijos: arba vairuotojas buvo apsvaigęs nuo kitko arba tiesiog jam buvo visiškai nusispjauti į keleivių vežimo taisykles. Jos beje teigia kad autobuso salone privalo būti iškabinti ir vežėjo ir vežėjus kontroliuojančių tarnybų telefono numeriai. Tokie nors ir buvo tačiau skambinti jais buvo beprasmiška - niekas nesiteikė pakelti telefono ragelio. Įdomu kam tuomet pateikinėti telefono numerius kurių niekas nekelia? Darbo dienomis ar šiaip paprastu metu keleivis pats gali susirasti telefonų knygoje ar Google paieškoje save dominančius telefono numerius. Žodžiu policijos patrulis užsirašė kitų keleivių patyrusių bevardžio vairuotojo akibrokštą pavardes priėmė mano pareiškimą užfiksavęs akivaizdų vairuotojo nihilizmą keleivių kurie sumokėjo už paslaugas atžvilgiu. Žinoma policija bejėgė prieš vairuotoją - patrulis negali įsakyti vairuotojui važiuoti toliau tačiau vis dėlto pareigūnai nustebino savo profesionalumu bei dalykiškumu ir svarbiausia palaikymu. Galvojant sveiku protu argumentai akivaizdūs: važinėti dviračiu Vilniuje skatina visi - žalieji miesto vadovybė sveiką gyvenimo būdą propaguojantys ir visi kiti neabejojantys šios puikios transporto priemones nauda. Suprantama jog kuo daugiau miestiečių savo transporto priemonės atsisakys dviračio vardan tuo ekologiškesnį miestą turėsime. Tai seniai suprato Europos miestai ir sostinės kuriose važinėja tūkstančiai dviračių joms skiriamos juostos ir takai bei organizuojami skatinamieji renginiai. Maža to Europoje ne tik galima bet ir skatinama vežiotis su savimi dviračius viešąjame transporte: pvz. Vokietijos vežėjai vos ne kiekviename lankstinuke nurodo jog galima su savimi pasiimti ir dviračius. Ir tai natūralu - juk būtent tam autobusuose traukiniuose troleibusuose ar metropolitene ir yra aikštelės kuriose neįrengtos sėdimosios vietos (tokios mūsų senesniuose troleibusuose yra gale o naujesniuose autobusuose ir troleibusuose - viduryje). Juk mūsų vežėjai gaudami iš savivaldybės pinigus naująjam transportui įsigyti vis kalba apie tai jog transportas turi būti patogus važiuojantiems. Ir vienas nuolat minimų žemagrindžio transporto privalumų yra tai jog jame patogu vežti dviračius. Norisi padėkoti visiems mano poziciją palaikiusiems keleiviams kurie piktinosi įžūlia vairuotojo savivale bei bandė jį įtikinti neerzinti keleivių gerbti jų teises. Puiku jog keleiviai supranta savo teises ir nepyksta manydami jog aš kaltas dėl chamiško vairuotojo elgesio - tai rodo jog sugebame išlikti vieningi mokomės išmanyti savo teises. Tad didžiausia parama būtų išmokti ginti savo teises o būtent - dviratininkus skatinu dažniau važinėtis viešuoju transportu su savo dviračiais keleivius - būti solidariais su dviratininkais (suprantama jei jie netrukdo važiuoti šalia stovintiems žmonėms) o politikus - nelikti abejingiems ir papildyti važinėjančių dviračiais gretas. Svarbu kad ne tik taisyklėse bet ir gyvenime įsivyrautų pagarba asmeniui jo konstitucinei teisei judėti laisvai ir netrukdomai ir pripažinti jog taisyklėse numatyta vairuotojų pareiga būtų paslaugiems ir atidiems bei rūpestingiems - turi tapti ne tik tuščia deklaracija tačiau ir kasdiene norma. Apie šį atvejį netrukus bus informuoti: * UAB Vilniaus autobusai vadovas Gintaras Nakutis (nakutis@vap.lt) * Savivaldybės įmonės Susisiekimo paslaugos (kuri Vilniaus mieste kuruoja viešąjį susisiekimą) vadovas Vaidotas Antanavičius (vaidotas.antanavicius@vilniustransport.lt) * Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamento Eismo organizavimo skyriaus vadovas Henrikas Mackela (Henrikas.Mackela@vilnius.lt) * To paties skyriaus viešojo transporto poskyrio vedėjas Kastytis Lubys (Kastytis.Lubys@vilnius.lt) * To paties skyriaus kontrolės poskyrio vedėjas Egidijus Anulis (egidijus.anulis@vilnius.lt) Jiems bus išsiųstas el.paštu šis pasakojimas o UAB Vilniaus autobusai netrukus gaus ir policijos pranešimą apie užfiksuotą vairuotojo savivalę. Apie visus savo ir išvardintų pareigūnų bei įstaigų veiksmus žadu ir toliau informuoti visuomenę žiniasklaidoje bei savo asmeniniame tinklaraštyje. Dalyvauju Vilniaus miesto mero suburtoje savivaldybės viešojo antžeminio ir požeminio transporto infrastruktūros gerinimo darbo grupėje tad jei iš miesto transporto pareigūnų nesulauksiu įtikinančių atsakymų artimiausio susirinkimo metu iškelsiu šį dabartinių keleivių vežimo taisyklių nesilaikymo atvejį - informuosiu apie šį epizodą darbo grupės pirmininką kurio paprašysiu pakviesti į posėdį UAB Vilniaus autobusai vadovą Gintarą Nakutį pasiaiškinti dėl savo pavaldinio veiksmų visiškai nepatenkančių į sveikos logikos rėmus. O išvada aukščiau aprašytiems veiksmams būtų tokia: * Reikia pripažinti keleivių vežimo taisyklėse UAB „Vilniaus autobusai“ ir UAB „Vilniaus autobusai“ vidaus darbo tvarkos taisyklėse jog dviračius galima vežti viešuoju transportu jei tai netrukdo esamiems keleiviams. * Būtina suprasti jog viešasis transportas tarnauja miesto gyventojams o vairuotojai privalo ne tik laikytis keleivių vežimo taisyklių bet ir būti paslaugūs draugiški ir objektyvūs bei nekliudyti keleiviams savo užgaidomis. * Naudinga būtų atkreipti dėmesį į Europos šalių praktiką kurioje dviračius vežti ne tik galima bet ir skatintina. * Įsisavinti jog skelbiami autobuso viduje telefonai yra beverčiai jei jais negalima susisiekti tuomet kai jų reikia. Kaltininkas: UAB Vilniaus autobusai Vardas: Augustas D. Miestas: Vilnius
,112,skundai,skundai,112,http://skundai.net/paslaugos/75-greitos-ir-smagios-skyrybos.html,Greitos ir smagios skyrybos,70,Taigi praeitų metų spalio mėnesį nusprendėme oficialiai su vyru issiskirti. Negyvenome kartu jau keletą mėnesių ir nusprendėm vienas nuo kito visiškai atsiplėšti. Kad nereikėtų tarpusavyje bendrauti kreipėmės į taip stipriai išreklamuotą Skyrybų centrą. Skyrėmės taikiai vaikų neturime turtą dalijomės taip pat gražiuoju todėl šios įmonės advokatė paėmusi pinigus pažadėjo mus išskirti per pusantro mėnesio. Sulaukėme pirmojo teismo po maždaug tokio laiko. Teisėjas mūsų neišskyrė nes neteisingai buvo supildyti kreditorių duomenys (tą pildė gerb. advokatė). Daug vargo ir prašymų buvo skubėti.. Veltui. Sekančio teismo sulaukėme tik kova mat advokate ilgai taise dokumentus.. Antrojo teismo metu maldavau teisėjos kad išskirtų nes susituokusi negaliu nieko nei pirkti nei išvykti kažkur ilgam.. Teisėja braukė skyrybų sutartį mums prie akių.. Buvau neperspeta kad norint susgrąžinti mergautinę pavardę reikia ją ir įrašyti sutartyje. Bučiau taip ir pasilikusi su santuokine.. Dar idėjo neturintį logikos punktą kad susirgus buvusiam sutuoktiniui prisiteisus kitas jį privalėtų išlaikyti. O jei kažkuris bus nemokus už savo kreditus privalės moketi kitas - net po skyrybu.. Ir ta reiskė vienintelis žodis - SOLIDARUMAS. Teisėjos teigimu jie net nenori priimti skyrybų prašymų kuriuos pildo Skyrybų centras.. Bet žmonės nekalti.. nežino juk. Šios įmonės vadovas buvęs teisėsaugos specialistas dėl nežinomų priežasčių praradęs licenziją. Saugokit savo sveikatą.. Kreipkitės į privačius advokatus. Gavau skyrybų liudijimą balandžio pabaigoje. Ačiū gerb. Kauno miesto teismo teisėjai... Geros ateities išsiskyrusiems :) Kaltininkas: Skyrybų centras Vardas: N. R. Miestas: Kaunas

Daugiau skelbimų